... ik heb er geen woorden voor.
Herken je dat? Zodra je het vertelt begrijpt iedereen wat je bedoelt. Maar hetzelfde verhaal opschrijven is een onmogelijke opgave.
Ik weet hoe lastig dat kan zijn. Daarom ben ik een jaar of 10 geleden aan een eerste schrijftraining begonnen. Sindsdien heb ik tal van publicaties op mijn naam staan: zakelijk, wetenschappelijk, vermakelijk en verhalend. Dat is een van de producten van mijn bedrijf 100%Feldkamp. Je huurt me in om je verhaal over 'die Bühne' te krijgen. Om mensen te raken en om ze in een bepaalde mindset te krijgen.
Ik redigeer, herschrijf, formuleer en stijl bestaand materiaal en ik creëer nieuwe verhalen.
Per tien minuten werk kost je dat 10 Dam.
Wie zegt dat ik dat goed doe? Bijvoorbeeld de wereldbekende schrijver Paulo Coelho die me liet weten een van mijn verhalen goed genoeg te vinden om op zijn blog te publiceren.
Max Westerman, Amerika deskundige en TEDxRotterdam host die me feliciteerde met de teksten voor de TEDx catalogus
Circa 1200 lezers van het Groene Boekje, de publicatie over groen in Rotterdam
Let op: ik ben geen spelling nerd. Uiteraard is correcte spelling zeer belangrijk, maar dat moet niet de reden zijn waarvoor je mij inhuurt.
Contact advertiser?
100&Feldkamp